شاعرة

شاعرة

الأربعاء، 8 مارس 2017

نفسي *** بقلم الشاعر فهد بن عبدالله الصويغ

  • ((((( نفسي )))))
  • نفسي أدخل دنيتك .. ويدوب قلبي بهواكي
  • نفسي أرسم بسمتك .. وتبقى دنيتي  رضاكي
  • نفسي أخدك وأطير .. ونطير فوق النجوم 
  • وأخلي النجمة تغير .. والقمر يابات  مهموم
  • نفسي أبقى بأحضانك .. وأنسى الدنيا بحبك
  • أنسيكي كل أحزانك .. وأعيش جوة  قلبك
  • نفسي نعيش دنيتنا .. مابين المية والهوى
  • ونسافر ويا فرحتنا  ..ونغني أنا وإنتي سوى
  • نفسي فدنيا لوحدينا .. نملاها غنى ورقص
  • يبقى الفرح مالينا .. وفبعض بس  نحس
  • نزور القمر ونجماته .. وفوق السحاب نمشي
  • نرجع للبحر حكاياته .. لوحدينا أنا و  إنتي
  • نفسي بالحب نعدي .. جبال وبحور
  • ولا يوم لينا يعدي .. من غير  ورد و زهور
  • اعملك لوحدك مينا .. بقلبي دايمآ ترسي
  • وأكتب على شواطينا .. حبيبتي اللي  فنفسي
  • صائغ القوافي الشاعر 
  • فهد بن عبدالله الصويغ 
  •  8-3-2017

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق