شاعرة

شاعرة

الأربعاء، 23 نوفمبر 2016

اكرهيني *** بقلم حمدي نور الدين


  • اكرهينى
  • بقلم / حمدى نورالدين جادالكريم
  • اكرهينى وانكرى
  • كل إلى كان بينك وبينى
  • قولى باعنى قولى خانى
  • وبكل صفات السوء لقبينى
  • انعتينى
  • اكرهينى واكرهينى
  • يالى كنت فرحة سنينى
  • وضى عينى
  • انا كنت شارى 
  • وقت ما أنت كنت بتبعينى
  • كنت كل المنا كنت نبض قلبى
  • والدم إلى ساكن شرايينى
  • اكرهينى وخليك فاكره
  • إن أنا ألى بصدق حبك
  • وان أنا إلى بيخاف عليك
  • واكرهينى بقدر حبى ليك
  • يالى قلبك ما يعرف للحب باب
  • قلب حب الخيانه والخداع
  • قلب ما يعرف للصدق باب
  • قلب عايش فى الكذب
  • قلب ما يهوى إلا العذاب
  • قلب أعمى قلب ابكم
  • قلب ارخص من التراب
  • اكرهينى واكرهينى واكرهينى
  • وحطمى ذكرياتنا 
  • وقطعى كل الاربطه
  • وانسى كل إلى كان بينا زمان
  • وانسينى واكرهينى
  • ولملى كل القصائد
  • واحرقيها
  • واتركى دخان الحروف
  • وسهج الكلام
  • للى يعرف معانيها
  • اكرهينى واكرهينى
  • ومزقى كل إلى كان بينك وبينى
  • اكرهينى..
  • #حمدى_نورالدين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق