شاعرة

شاعرة

الجمعة، 30 سبتمبر 2016

انت ملكت حياتي****بقلم الشاعرة زينب امين قنديل


  • انت ملكت حياتي
  • ياروح قلبي وذاتي 
  • انا في حضن قلبك عمرى 
  • ما حسيت بآهات ياأحلي الذكريات
  • انا وياك كنت بفرح بلمسه
  • من ايدك وكنت بروحي بفديك
  • وانت عملت كتير علشاني انا
  • ما انا انت وانت انا
  • ياعشقي الساكن في فؤادي
  • ياعشقي الساكن في بريق العيون
  • كن عونا لي واغثني
  • في اطفاء الشجون وتعالي
  • اسكن في نسيج الروح
  • فقد اتعبتني
  • الهواجس والظنون ياعمري
  • انا بك مجنون 
  • وقلبي بك مفتون 
  • وبعشق لهيب الشوق ليك
  • كفايه بعاد عن قلبي
  • الله يخليك انا باستغيث ليك
  • انك ترجع عونا لي جوايا
  • حنين وحب ليك لو اتوزع 
  • علي كل البشر يكفي ويفيض
  • تعالي وكفايه بعاد مش
  • هتحمل تاني تنساني 
  • دا انت صبر الايام والسنين
  • بقلم الشاعرة زينب امين قنديل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق