شاعرة

شاعرة

الخميس، 29 ديسمبر 2016

الله يسامحك *** بقلم الشاعر محمد رمضان

  • ** - الله ... يسامحِك - **
  • آآآآآه ... يا اللى
  • ساكن قلبي 
  • حُبك .
  • كنت فاكر
  • إني ساكن
  • جوه قلبِك .
  • كنت فاكر
  • إني ب أجري 
  • في عروقك ...
  • زي دمك .
  • كنت ب أحلم
  • أرتوي من ...
  • نبع حُبِك .
  • كنت ب أحلم ...
  • كنت ب أحلم ...
  • كنت ب أحلم .
  • كانت الأحلام 
  • كتيره ...
  • أبقى ... شمسك 
  • أبقى ... ضِلك 
  • أبقى وسط العتمه
  • قمرك .
  • جوه ليلك
  • أبقى فَجْرِكْ .
  • و لسنين عُمرك
  • ياعُمري ...
  • أبقي عُمرك .
  • إني أَقَضي
  • حياتي جنبك .
  • أبقى ليكي
  • حبيب و أب ...
  • أبقى صاحبك
  • أبقى أخوكي 
  • أبقى ... إبنك .
  • كان في نفسي
  • ياحُب عمري
  • زي م إنتي 
  • حلم عُمري ...
  • أبقى حِلمك .
  • كنت فاكر
  • يا حبيبة العُمر ...
  • إني أغلى
  • شيئ في الدنيا
  • عَنْدِكْ .
  • بس للأسف
  • الشديد ...
  • كنتي إنتي
  • حلم عُمري ...
  • بس عُمري
  • م كنت حلمك .
  • كنتي إنتي
  • كل قلبي ...
  • بس عُمري
  • م كنت قلبك .
  • كنتي بالنسبه لي
  • دايماً كل حاجه
  • و للأسف
  • ف ... حسباتك
  • كنت ... نقطه
  • ع ... الشمال
  • ي ... دوب
  • في ... رقمك .
  • حرف مطموس 
  • المعالم ...
  • جوه سَطْرِكْ .
  • كل جرح يهون
  • عليَّ ...
  • إلا ... جرحِك .
  • مش ... ح ... ألومك .
  • مش ... ح ... أعاتبك .
  • الحقيقة جرحتي 
  • قلب ... حقيقي
  • حَبِكْ .
  • ب ... صِدق ... 
  • عِشقك 
  • مش ... ح ... أقولِك
  • الوداع ...
  • يا جرح ... عُمري
  • مش ... ح ... أقولِك
  • الوداع ...
  • يا وهم ... عُمري
  • مش ... ح ... أقول
  • غير ... ألف شُكر 
  • الوداع ............
  • يا حُب عُمري
  • الله ... يسامحك .
  • بقلبي و قلمي في 26 / 3 / 2015 
  •  الشاعر / محمد رمضان
  • ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏في الهواء الطلق‏ و‏ماء‏‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق