شاعرة

شاعرة

الثلاثاء، 26 ديسمبر 2017

اعتذار ****** زهيدة ابشر سعيد


  • اعتذار
  • زهيدة ابشر سعيد

  • اعتزاري كوني جيتك 
  • بعد طول الانتظار
  • بعد مراسيلي وقفن
  • نصف النهار
  • بعتزر لاني اجهل فن الكلام
  • ولغة الحوار
  • وانى جاية من وري
  • القرون
  • وماااا فاهمة بيت القصيد
  • ولا التصيد ولكن كنت راجيه مراسيلك في البريد
  • رفقة كانت مااا داير
  • ليها قوانين ريد
  • ما اصلا انا مابريد
  • قلبي عشقان لي الوريد
  • بطلع مع المراكبية 
  • الملاح
  • شايل هموم الليل
  • لم يطل فجر الصباح

  • بعتزر بجد لانى جيتك
  • بعد ان كملت اشواط الحنين
  • وانا وانت والزمن الحزين
  • نفس الغة والاهة
  • مرسومة علي اعلى
  • الجبين
  • نفس الانين
  • والمتاهات الطوال
  • والحنايات السجينة
  • بعتزر منك لانى دخلتك
  • في متاهات التحاور
  • والتشاور
  • ورسمتك كذبة في مخاط الحقيقة
  • كذبة الكتابة بلا نقاط
  • وكل حروفى بلا ارتباط
  • بعتزر من دخولي عليك
  • من ابواب المسافرين
  • بلاء رجوع
  • زمن فيه انتكاسات الرآس
  • والخنوع
  • زمنا مات فيه الحنين
  • وراحت الايام سدن
  • وانا في مطبات الزمن
  • برسم الوحات غني 
  • واسطر الاهات سنا
  • بعتزر ليك والمطر
  • هاطل يغسل
  • احلام العمر
  • والقمرة تضحك في
  • وقت السحر
  • وانا وانت والقمر
  • في كل الفصول
  • بنخيط الالحان درر
  • لانك غناوى الخريف
  • وفرحة العيد الكبيرة
  • في بحور طيف
  • وافضل اختك في عمق
  • الحروف
  • خايفه النزيف
  • ترعف الامانى
  • وتتمحى صور التهانى
  • ولكن عشمي مراكبنا
  • تقيف قبل ماااا تدق
  • علي القيف🌹🌹

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق